branding
Bränd on Sinu ettevõtte pool, mis astub kliendiga kontakti enne, kui reaalne suhtlus aset leiab. Brändi eesmärgiks on uuele kliendile edastada, mida ja miks ta ostab.
Bränd loob kliendis ettekujutuse Sinu ettevõtte, toodete ja teenuste kohta ning eristab Sind konkurentidest. Tugev bränd loob usalduse ja annab teada, milliste väärtuste eest ettevõte seisab.
kliendi jaoks tähendab tugev bränd:
- Toote või teenuse loojat
- Usaldusväärsust ja väiksemat riski
- Kvaliteedisümbolit
- Bränditoote ostmisel sõlmib klient tehingu, kus ostab lisaks tootele või teenusele ka brändipoolse vastutuse
ettevõtte jaoks tähendab tugev bränd:
- Konkurentsieelist
- Identiteeti, mis eristab teistest
- Lojaalset kliendibaasi
- Ärilist tasuvust
brändi loomiseks
Brändi loomiseks uurime välja, mille eest Sinu ettevõte seisab ning millega soovib maailma muuta. Aitame Su ettevõttele luua muu hulgas brändistrateegia, visuaalse keele, põhisõnumid, paneme paika tone-of-voice’i – me koostame tervikliku brändiraamatu, millest saab ettevõtte turundamisel lähtuda.
Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.