Verekeskuse kampaania

Eestis rändav inimene võib vaimustunult tõdeda, et meil on palju vere­lõpuga kohanimesid. Lausa 650. Rakvere, Tabivere, Adavere, Tähtvere, Kurevere, Vaimastvere, Vissuvere ja nii edasi Vere-lõpuga paiku on Eestimaal tohutult palju, kuid Verekeskustel on alati verd puudu. Kasutasime ajaloolisi Eesti kohanimesid nutikalt ära ning kutsusime inimesi nende abil verd annetama. Kuigi kampaania esmane siht oli pöörduda kõigi Eesti elanike poole, siis samal ajal kõnetasime konkreetsemalt ka vere-lõpuliste väikeste asulate elanikke. Lõime nendele asukohtadele spetsiaalsed A2-suuruses plakatid ning paigutasime need kohalike bussipeatuste või teatetahvlite pindadele. Soovisime pakkuda peaaegu personaalset lähenemist. Inimesed olid siiralt meelitatud, et nende kodukoht on välja toodud.

vaata veel

New Project
Heakorra teavituskampaania “Kaka kotib”
Uus Projekt (3)
Santa Maria salsa kampaania
Portfolio-PauligPRO_SQUARE_grey_2
Paulig PRO Cold Brew kampaania
NobelDigital-Digiaudit-RUUT-Lindström (1)
Santa Maria snäki kampaania
portfolio_headuskond5
Tere Hellus Headuskond kampaania

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.

Hea toode ei torka ilusa kuueta liialt silma. Sa ei taha, et sinu toode poelettidel konkurentide varju jääks. Disainime uued pakendid või anname vanadele värske hingamise.
Paneme tiimisiseselt ajud kokku ning leiame parima viisi, kuidas sinu toodet reklaamida. Alates strateegiast, sõnumitest ja kujundusest kuni kampaania elluviimiseni.

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.