„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
Nobel Digital saavutas eelmisel aastal taas kiire kasvu ning laienes nii rahvusvaheliselt kui ka loovteenuste mahult. Mida tavalisem on miski, seda rohkem vajatakse erilisi oskusi, et silma paista ja oma kliendid üles leida, märgib Kitsing.
Kitsingu hinnangul peitub nende edu julguses. „Me ei karda täiesti uusi lähenemisi katsetada ning kohaneme kiiresti. Kui asjad ei toimi meie jaoks piisavalt, siis teeme uuesti ning kui toimib, siis arendame edasi,“ kinnitab ta.
Nobel Digital investeeris eelmisel aastal ulatuslikult uutesse tehnoloogiatesse, sealhulgas väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele mõeldud iseteenindusliku turundusplatvormi arendamisse. Selleks asutas Nobel Digital koos Saksa partneriga ühisettevõtte Excelsea GmbH & Co. KG ning koos arendati iseteeninduslik turundusplatvorm, mis tõsteti juba rahvusvahelisel tiheda sõelaga Siinda konkursil esile kui Euroopa paremaid digiturunduse ja innovatsiooni lahendusi.
Kitsingu hinnangul peitub nende edu julguses. „Me ei karda täiesti uusi lähenemisi katsetada ning kohaneme kiiresti. Kui asjad ei toimi meie jaoks piisavalt, siis teeme uuesti ning kui toimib, siis arendame edasi,“ kinnitab ta.
Nobel Digital investeeris eelmisel aastal ulatuslikult uutesse tehnoloogiatesse, sealhulgas väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele mõeldud iseteenindusliku turundusplatvormi arendamisse. Selleks asutas Nobel Digital koos Saksa partneriga ühisettevõtte Excelsea GmbH & Co. KG ning koos arendati iseteeninduslik turundusplatvorm, mis tõsteti juba rahvusvahelisel tiheda sõelaga Siinda konkursil esile kui Euroopa paremaid digiturunduse ja innovatsiooni lahendusi.
Nobel Digital on Äripäeva Turunduse TOPis mitmendat aastat järjest tipus. Kitsing ütleb, et selle taga on tiim ja kliendikesksus. „Mõõdame oma klientide rahulolu ja see on meile ülioluline,“ rõhutab ta. „Neli aastat tagasi oli klientide rahulolu 5-palli skaalal 3,4 ja praegu on see 4,5. Arvestades, et meil on enam kui tuhat klienti, siis see on väga tubli tulemus. Mulle tundub üldse, et ettevõtted hoolivad liiga vähe, milliseid hindeid kliendid neile annavad – selle mõju on valikute langetamisel ju erakordselt suur.“
Mis puudutab trende ja tendentse digiagentuuride töös ja reklaaminduses üldisemalt, sõnas Kitsing, et digiturundus on muutunud tavaliseks. „See pole enam n-ö add-on väljund kampaaniate planeerimisel,“ ütles ta ja lisas, et mida tavalisem midagi on, seda erilisemaid oskuseid turul vajatakse, et silma paista ja leidmaks üles just need oma kliendid. „Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, vaid tuleks teha toimivat läbimõeldud turundust,“ rõhutas ta ja lisas, et analüüsimine ja töötamine andmetega on muutunud üha olulisemaks.
Nobel Digitali tulevikuplaanide kohta sõnas Kitsing, et tegelevad aktiivselt uute teenuste arendamisega. „Usume tehnoloogia võidukäiku ja isetegemisse,“ ütles ta ja lisas, et nende plaan on teha digiturundus igale turundusjuhile väga lihtsaks ning püüavad vastata küsimusele, mida tulevik vajab meilt juba täna.