#hellusehoog – mis see on?
Kampaania #hellusehoog eesmärgiks oli panna inimesed rohkem kallistama, et kogetaks enam positiivseid emotsioone ning lähedust. Sihtgrupiks oli koroonapandeemiast räsitud eestlane, kes oleks samal ajal ka piimatoodete sõber ning huvituks tervislikest eluviisidest. Kuna eestlane ei ole kunagi olnud suurem asi kallistaja, vaid heal juhul kohmakas embaja, siis koroonaaeg tegi selle veelgi hullemaks. Me soovisimegi jõuda nendeni, kes vajasid lähedust ning tervislikku turgutust.
Selleks kaasatigi Tere Helluse tooteseeria. Need sisaldavad tervisele kasulikku Lactobacillus fermentum ME-3 bakterit. Lisades sellele ka kallistamise tulemusel vallanduvat hormooni oksütotsiin, saimegi rõhutada, et kampaania lõpuks olid meil rõõmsamad inimesed – nii Helluse kui ka kallistamisest tuleneva läheduse koosmõjul.
Rõõmu tekitamine oligi kampaania #hellusehoog kandvaks fooniks. Selleks said loodud värvikirevad visuaalid, kus erinevas vanuses inimesed kallistasid suuri Tere Helluse seeria tooteid. Rõhutasime positiivset konteksti ka sellega, et panime visuaalile lause „Hellus on nagu kallistamine – teeb tervisele head“.Täiendavalt saab lisada, et #hellusehoog oli emotsionaalse storytelling’u tulem. Emotsioonid muudavad loo usaldusväärseks. Loo jutustamine võimaldab aga näidata, kuidas bränd tarbija elu positiivselt mõjutab.
Ainulaadne idee ja tulemuslik partnerlus
#hellusehoog kampaania puhul oli tegemist teostusega, mille lahendus tuli elust enesest. Idee sündimise hetkel oli loovjuht juba kampaania läbiviimise peale mõtlemas ning Helluse toodetega lähemalt tutvust teinud. Ühel päeval oma last kallistades küsis loovjuhi võsuke: „Mis hellusehoog sulle nüüd peale tuli?“ Ülejäänud on juba ajalugu.
Sealjuures on tähtis ka rõhutada ilmselget – see idee sobis konkreetselt Tere Helluse toodetele. See ei oleks töötanud teiste sarnaste toodete puhul. Kliendi jaoks on see alati väga positiivne, kui pakutakse lahendust, mis töötab ainult nende toote puhul. Eriti veel siis, kui selle eesmärgiks on tuua rõõmu ning hellust eestimaalaste südameisse.
Iga projekti õnnestumise aluseks on sujuv koostöö. Ka kampaania #hellusehoog tulemuslikkuse aluseks sai hästi toimiv partnerlus, mille tagas õigesti jaotatud töökorraldus. Leppisime kliendiga kokku, et Nobel võtab enda õlule loova poole ning klient tegeleb lahenduse levitamisega oma sotsiaalmeedia kanalites. Meie põhilisteks ülesanneteks jäid loovlahenduse viimistlemine täiuseni, pildistamise korraldamine ning visuaalide lõpptöötlus. Kliendil oli võimalik kõige selle juures osaleda ning kaasa rääkida.
Võib öelda, et kampaania saavutas oma tulemuse. Paljude eestimaalaste südames – ja loodetavasti ka kõhus – oli rohkem hellust. Inimesed olid aktiivsed ning võtsid kampaania raames väljakuulutatud üleskutsest (lähedasi kallistada ning sellest pilti teha) tublisti osa. Tere esindaja tõi välja, et „inimesi kõnetas teema. Sotsiaalmeedias saadeti palju toredaid pilte, kokku ligikaudu 400 fotot“.
#hellusehoog täitis meidki hellusega
Põhiliselt võib välja tuua kaks tõsiasja, mis muudavad kampaania #hellusehoog meie jaoks eriti südamelähedaseks. Esiteks, meil oli võimalik teostada tõeliselt toredat ning sooja ideed. Teiseks, meie südamlik teostus sai Kuldmuna festivalil kategoorias “Väike tootekampaania” tunnustatud Hõbemunaga. Kirsiks tordil oli muidugi ka kliendi siiras tagasiside: „Aitäh toreda idee eest!“
Kui soovid oma ettevõtte pakutavale teenusele või tootele rõõmuga täitvat kampaaniat, siis võta Nobeliga ühendust ning paneme Sinu äri särama!
Autor: Lauri Pärtel
Digiturunduse projektijuht