RIA Küberturvalisus

„Ole IT-vaatlik!“ kampaania jätk – „Kontrolli üle!“. Olla IT-vaatlik on hügieenifaktor. Selle kampaaniaga lisasime sõnumile konkreetsema vormi: inimesed peavad üle kontrollima, mida ja kuidas nad internetis teevad. Kampaania raames rääkisime vajadusest olla tähelepanelik, kuhu klikitakse. Sealjuures tõime välja, et oluline on jälgida veebiaadresside ning linkide tõsiseltvõetavust. Samuti rõhutasime vajadust kontrollida kahtlaste e-kirjade saatjaid ning mida oma arvutisse paigaldatakse. Erinevates meediumites näitlikustasime ohtlikke olukordi ning illustreerisime, kuidas küberkurjategijad töötavad. Selle eesmärk oli tõsta teadlikkust küberhügieenist.

vaata veel

New Project
Heakorra teavituskampaania “Kaka kotib”
Uus Projekt (3)
Santa Maria salsa kampaania
Portfolio-PauligPRO_SQUARE_grey_2
Paulig PRO Cold Brew kampaania
NobelDigital-Digiaudit-RUUT-Lindström (1)
Santa Maria snäki kampaania
portfolio_headuskond5
Tere Hellus Headuskond kampaania

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.

Hea toode ei torka ilusa kuueta liialt silma. Sa ei taha, et sinu toode poelettidel konkurentide varju jääks. Disainime uued pakendid või anname vanadele värske hingamise.
Paneme tiimisiseselt ajud kokku ning leiame parima viisi, kuidas sinu toodet reklaamida. Alates strateegiast, sõnumitest ja kujundusest kuni kampaania elluviimiseni.

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.